| FAQ |
| Calendar |
|
|||||||
| Lowongan kerja Lagi cari pekerjaan? atau anda seorang employer? masuk sini |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Fast-growing Spanish Restaurant from Singapore
looking for Talented, Cheerful, Experienced Candidates for new outlet in Sanur - Bali Job Positions Available : 1. Marketing & Public Relations Manager (min 3 years experince in the same job) 2. Restaurant Manager (min 3 years experince in the same job) 3. Assistant Restaurant Managers 4. Assistant Bar Managers 5. Service Crew 6. Bartenders 7. Cashiers 8. Sous Chef (min 3 years experince in the same job) 9. Chef de Partie, Chef, Cooks 10. Cleaners 11. Account Officer • Female, independent, creative, innovative and proactive • Positive attitude and integrity • Good interpersonal and communication skills • Ability to communicate in Mandarin a definite advantage • Fresh graduate from a university major in Accounting • Will be trained in Singapore • Willing to sign contract for 4 years • Willing to be located in Bali 12. Purchasing Executives Email your resumes with current and expected salary to rona@serenity.com.sg or send to Jln Ngurah Rai By Pass 27A, Sanur, Bali, Indonesia </div> |
![]() |
|
|
Terkait
|
||||
| Thread | Forum | |||
| Lowongan Kerja Server, Bartender, Cashier, Steward for EL GAUCHO restaurant | Lowongan kerja | |||
| Lowongan Kerja Restaurant Manager di PT KOSENDA HOSPITALITY INDUSTRY | Lowongan kerja | |||
| Lowongan kerja Restaurant Jepang(Bandung) | Lowongan kerja | |||
| Lowongan Kerja HOtel/REstaurant/CAfe (HORECA) | Lowongan kerja | |||
| Lowongan Kerja Untuk Hotel dan Restaurant | Lowongan kerja | |||